loading...
خرید و فروش بیت کوین

کسب درآمد اینترنتی از ارز دیجیتال

با توجه به محبوبیت و گسترش این برنامه و اپلیکیشن موبایلی در بین ایرانیان عزیز، بعد از تست صحت عملکرد و پرداخت این نرم افزار، تصمیم بر آن شد که Pivot را تا زمانی

yash بازدید : 1122 دوشنبه 07 آبان 1397 نظرات (2)


همراهان گرامی در این مطلب قصد داریم شما را با نرم افزاری مختص به موبایل و تبلت به منظور کسب درآمد از موبایل ( اندروید یا ios) که در واقع یک نرم افزار شبکه اجتماعی ویژه کریپتوکارنسی هاست آشنا کنیم .

با توجه به محبوبیت و گسترش این برنامه و اپلیکیشن موبایلی در بین ایرانیان عزیز، بعد از تست صحت عملکرد و پرداخت این نرم افزار، تصمیم بر آن شد که Pivot را تا زمانی که قصد پرداخت دارد جهت گزارش دهی بهتر و استفاده عموم کاربران ، تحت نظارت و مانیتورینگ قرار دهیم .

روش کار با این اپ بسیار سادست کافی است ابتدا نرم افزار را با توجه به سیستم عامل گوشی یا تبلت خود از لینک زیرین انتخاب و دریافت کنید،سپس با حساب جمیل خود اقدام به ثبت نام نمایید توجه داشته باشید که در حال حاضر ثبت نام فقط از طریق حساب گوگل یا جمیل امکان پذیر است .

 

ثبت نام و فعالسازی نرم افزار Pivot

 

وضعیت: در حال پرداخت 

نحوه کار با این نرم افزار موبایلی را در ادامه مطب مطالعه نمایید :

نحوه فعالیت و کسب درآمد از موبایل یا تبلت 

در این اپ به طور کلی تنها کاری که بایستی انجام داد جمع آوری POWER  و  تبدیل آنها به بیتکوین است (تبدیل پاور هر ۲۴ ساعت به صورت خودکار انجام می شود) که به سه روش می توانید این کار را از قسمت Daily tasks for POWER در صفحه اصلی نرم افزار انجام دهید .

  • Invite: در این قسمت با ارسال کد مختص بخود برای دوستان و تکمیل فرآیند ثبت نام معادل ۱۰۰۰۰ پاور دریافت می کنید .
  • Read : در این قسمت با خواندن پست های ارسالی سایر کاربران به جمع اوری پاور می پردازید بدین صورت که ابتدا با زدن دکمه Read And Share For Power  به رنگ نارنجی و مجدد با فشردن دکمه Get Read Power در انتهای هر پست معادل ۱۰۰ پاور دریافت خواهید کرد (این قسمت محدودیت ۲۰۰۰ پاوری در روز دارد )
  • در این قسمت شما معادل ۱۰ درصد از فعالیت زیر مجموعه های خود را به طور خودکار به صورت جایزه دریافت می کنید پس نیازی به انجام کار خاصی از جانب شما نیست .

نحوه کار برای کسب درآمد از موبایل یا تبلت با این نرم افزار همانگونه که عرض شد واقعا سادست تنها کافی است یکبار مراحل نصب را انجام داده و با آن کار کنید ، به یک نکته هم توجه داشته باشید که هرچند که پرداخت این نرم افزار تست شده اما این موضوع که فعال بودن و پرداخت آن تا چه زمانی ادامه داشته باشد واقعا معلوم نیست بنابراین برای نصب و فعالیت در این اپ فرصت را از دست ندهید .

نظرات این مطلب را حتما در ادامه دنبال کنید و در صورت نیاز به توضیحات بیشتر و یا داشتن سوالات احتمالی در قسمت نظرات همین پست درج نمایید . موفق باشید .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صابر در تاریخ 1397/08/09 و 20:02 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان
این نرم افزار شبیه اینستاگرام خودمونه و هیچ چیز پیچیده ای نداره.
من ک میگم جای اون همه ساعت که توی اینستا وقت میذارم نیم ساعت از وقتمم روزانه روی این میذارم به هر حال هیچ ضرری نمیکنیم.

این نظر توسط Hojat67 در تاریخ 1397/08/07 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

منم عضو شدم
پیوت خیلی خوبه
ممنون از معرفی این اپلیکیشن
روزی دوسه دلار حداقل دارم در میارم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟