loading...
خرید و فروش بیت کوین

کسب درآمد اینترنتی از ارز دیجیتال

معرفی اپلیکیشن های معتبر کسب درآمد از تلفن همراه

yash بازدید : 1122 دوشنبه 07 آبان 1397 نظرات (2)


همراهان گرامی در این مطلب قصد داریم شما را با نرم افزاری مختص به موبایل و تبلت به منظور کسب درآمد از موبایل ( اندروید یا ios) که در واقع یک نرم افزار شبکه اجتماعی ویژه کریپتوکارنسی هاست آشنا کنیم .

با توجه به محبوبیت و گسترش این برنامه و اپلیکیشن موبایلی در بین ایرانیان عزیز، بعد از تست صحت عملکرد و پرداخت این نرم افزار، تصمیم بر آن شد که Pivot را تا زمانی که قصد پرداخت دارد جهت گزارش دهی بهتر و استفاده عموم کاربران ، تحت نظارت و مانیتورینگ قرار دهیم .

روش کار با این اپ بسیار سادست کافی است ابتدا نرم افزار را با توجه به سیستم عامل گوشی یا تبلت خود از لینک زیرین انتخاب و دریافت کنید،سپس با حساب جمیل خود اقدام به ثبت نام نمایید توجه داشته باشید که در حال حاضر ثبت نام فقط از طریق حساب گوگل یا جمیل امکان پذیر است .

 

ثبت نام و فعالسازی نرم افزار Pivot

 

وضعیت: در حال پرداخت 

نحوه کار با این نرم افزار موبایلی را در ادامه مطب مطالعه نمایید :

yash بازدید : 2343 شنبه 05 آبان 1397 نظرات (1)

سامانه ۷۰۳۰ هفتاد سی یک سامانه‌­ی فروش محصولات اعتباری است که به صورت یکپارچه، به روز، ساده و امن این امکان را به کاربران خود می‌­دهد تا با فراغ بال و آسودگی خاطر به انجام پراخت­های الکترونیکی خود بپردازند. ۷۰۳۰ بر آن است تا هزینه­‌ی تبلیغات را با سپردن این امر به کاربران خود به طور خاص و سهیم کردن آن­‌ها در سود حاصل از تراکنش­‌ها، به حداقل برساند.

مطمئنا این برنامه دیر یا زود فراگیر میشه، هرچه زودتر به این برنامه بپیوندید تعداد بیشتری از طریق شما معرفی میشوند و سود بیشتری نصیب شما خواهد شد.

در این پست نحوه ثبت نام در این اپلیکین و کسب درامد را توضیح خواهیم داد که میتوانید با ما همراه شوید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟