loading...
خرید و فروش بیت کوین

کسب درآمد اینترنتی از ارز دیجیتال

کسب درآمد از فروش فایل و نیز محصولات دانلودی در اینترنت یکی از روش های جدید و بسیار پر بازده می باشد؛ شما نیز شاید در حافظه کامپیوتر خود انواع فایل ها و جزوه ها

yash بازدید : 905 یکشنبه 20 آبان 1397 نظرات (0)

شاید شما نیز مدتی است با عناوین و موضوعات مرتبط با کسب درآمد از اینترنت یا کسب درآمد با فروش فایل و محصولات دانلودی روبرو شده اید! و برایتان سوال های زیادی ایجاد شده باشد. با ما همراه باشید.

کسب درآمد از فروش فایل و نیز محصولات دانلودی در اینترنت یکی از روش های جدید و بسیار پر بازده می باشد؛ شما نیز شاید در حافظه کامپیوتر خود انواع فایل ها و جزوه ها و... داشته باشید که دیگر برایتان قابل استفاده نیستند! اما شما می توانید با همان فایل ها و... درآمد مناسب و چشمگیری را برای خود مهیا نمایید.

اطلس فایل این امکان را برای شما فراهم کرده است؛ سامانه همکاری در فروش اطلس فایل، یک سیستم فروشگاه دهی رایگان و قدرتمند را راه اندازی کرده است که شما می توانید فایل های بلا استفاده ی موجود در حافظه ی کامپیوتر خود را (و یا حتی فایل هایی خودتان به صورت اختصاصی آماده کرده اید را) بر روی این سیستم به فروش برسانید و درآمدی ایده آل و چشمگیر را تجربه نمایید. شما می توانید در این سیستم کاملا رایگان انواع فایل ها و جزوه ها و پروژه های دانشگاهی، نمونه سوالات مختلف درسی و غیر درسی، طرح های کارآفرینی، گزارش های کارآموزی، طرح های توجیهی، ترجمه مقالات انگلیسی، مقالات علمی و آموزشی، مجموعه سوالات استخدامی، طرح های گرافیکی، قالب های سایت و وبلاگ، نرم افزارها و فیلم های آموزشی و... را به فروش رسانید.

راهنمای عضویت در سایت اطلس فایل

توجه داشته باشید فرایند ثبت نام در سایت اطلس فایل بسیار ساده است؛ به این ترتیب که پس از کلیک بر روی عضویت، اطلاعات اولیه و ایمیل خود را وارد کرده و پس از تایید لینک ثبت نامی که به ایمیل شما ارسال میشود، در سایت عضو خواهید شد و بلافاصله کنترل پنل کاربری شما فعال خواهد شد.

ثبت نام در این سایت به تمامی  فروشندگان و بازاریابان توصیه می­شود؛ لازم به یادآوری است که برای هر عضو سایت، امکانات کامل و گوناگونی از جمله فروش فایل، بازاریابی فایل های موجود در سیستم و نیز زیرمجموعه گیری پیش بینی و راه اندازی شده است.

راهنمای آپلود فایل و فروش آنلاین محصولات دانلودی در اطلس فایل

برای شروع فعالیت و آپلود فایل در سایت اطلس فایل، پس از عضویت، با ورود به کنترل پنل خود (از طریق منوی مدیریت فایل ها اقدام نمایید)، گزینه افزودن فایل را انتخاب کرده و به صفحه مربوطه وارد شوید. در این مرحله با تکمیل اطلاعات خواسته شده و همچنین افزودن توضیحات کافی و لازم در مورد فایل خود (به صورتی که خریدار با سوالی مواجه نشود)، تعیین قیمت مورد نظر برای فروش فایل، تعیین میزان پورسانت بازاریابی و همچنین انتخاب تصویر مرتبط با موضوع فایل (در صورت وجود تصویر)، گزینه ارسال را بزنید.

به این نکته توجه داشته باشید که هر چه اطلاعات مربوط به این بخش و نیز فایل موردنظر را با دقت بیشتر و بهتری کامل نمایید (یعنی اطلاعات فایل شما جهت خرید کاربران کامل تر باشد، امکان فروش آن فایل بیشتر است.

در مرحله ی بعدی، فایل ارسال شده توسط شما در اسرع وقت توسط تیم فنی اطلس فایل بررسی شده و حداکثر تا مدت زمان 12 ساعت نتیجه اعلام خواهد شد (توجه داشته باشید نتیجه بررسی فایل شما در در کنترل پنل شما و قسمت لیست فایل ها، قابل مشاهده و پیگیری است). در صورت تایید فایل شما، بلافاصله جهت فروش بر روی سایت قرار خواهد گرفتو می توانید محصول خود را اطلاع رسانی و تبلیغ نمایید.

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که نحوه محاسبه درآمد در اطلس فایل به چه صورت است؟ دقت کنید پس از هر بار فروش فایل، 30 درصد از مبلغ تعیین شده توسط شما، سهم سایت (این مبلغ صرف هزینه های جاری سایت شامل: نگهداری و پشتیبانی از سرور و فضایی که در اختیار فروشنده و فروشگاه وی قرار میگیرد + پرداخت مالیات +  کارمزد درگاه پرداخت آنلاین + بازاریابی، تبلیغات، پنل پیامک های اطلاع رسانی می شود) است که از قیمت فایل کسر شده و پس از احتساب پورسانت بازاریابی، مبلغ باقی مانده در کمترین زمان ممکن در حساب شما ثبت خواهد شد.

مثالی برای محاسبه درآمد حاصل از فروش فایل در سایت اطلس فایل:

قیمت فایل:                         10000 تومان

سهم سایت (30 درصد ثابت و همیشگی):        3000   تومان

سهم شما : 7000 تومان

 

به این نکته مهم توجه داشته باشید برای اینکه فایل شما توسط بازاریابان، بیشتر و بهتر تبلیغ و اطلاع رسانی شود (تعداد فروش فایل شما افزایش یابد)، می­توانید مبلغ بیشتری را برای پورسانت انتخاب نمایید.

برای مثال اگر پورسانت را 10 درصد تعیین کنید؛10درصد از سهم فروش شما به بازاریاب تعلق خواهد گرفت.

نحوه زیر مجموعه گیری در اطلس فایل:

در توضیح موضوع زیر مجموعه گیری در سیستم فروشگاه دهی اطلس فایل، باید گفت مزیت زیر مجموعه این است که با هر بار فروش محصول توسط زیرمجوعه ی شما (بازاریاب و یا فروشنده)، مبلغ 100 تومان به حساب شما در سایت افزوده خواهد شد.

برای مثال چنانچه زیرمجموعه شما (بازاریاب و یا فروشنده) موفق به فروش روزانه حداقل 10 محصول شود، در این وضعیت روزانه شما مبلغ 1000 تومان در حساب خود دریافت خواهید کرد! توجه داشته باشبد چنانچه 100 نفر با لینک اختصاصی بازاریابی شما در سایت ثبت نام نماید و هر کدام از آن ها روزانه به طور متوسط 10 محصول به فروش رساند، در این شرایط درآمد شما از زیرمجموعه هایتان ، روزانه مبلغ 100000 تومان خواهد بود! که این مبلغ بسیار قابل توجه می باشد.

برگزاری مسابقه در اطلس فایل:

در سیستم فروشگاه دهی اطلس فایل به منظور قدردانی از زحمات کاربران عزیز و فروشندگان فعال، هر ماه و به طور منظم یک مسابقه با جوایز ویژه و ارزشمند برگزار خواهد شد.

دقت کنید این مسابقات به صورت کاملا اتوماتیک و هوشمند برگزار خواهد شد و در پایان مسابقه، مبلغ مشخص شده به صورت خودکار به حساب برنده ها واریز خواهد شد.

نحوه ی تسویه حساب در اطلس فایل:

شما کاربران عزیز اطلس فایل می توانید در تمامی روزهای هفته با ورود به پنل کاربری خود در سایت، درآمد حاصل از فعالیت های خود را درخواست برداشت نمایید. این درآمد درخواستی در اسرع وقت (حداکثر تا مدت زمان 24 ساعت) به حساب بانکی شما واریز شده و مشخصات رسید بانکی در پنل کاربری شما ثبت خواهد شد. توجه داشته باشید جهت ثبت درخواست برداشت، بایستی حداقل مبلغ 10000 تومان در حساب کاربری خود در سایت داشته باشید.

قوانین مهم ارسال فایل در اطلس فایل:

مسئولیت انتشار تمامی فایل های قرار گرفته  بر روی سایت به عهده ارسال کننده فایل می باشد؛ اطلس فایل هیچ مسئولیتی در قبال عواقب بعدی آن ندارد. پس قبل از ارسال فایل خود، موارد زیر را رعایت نمایید:

- محتویات فایل موردنظر شما جهت قرار دارن بر روی سایت، بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران نباشد.

- عدم ارسال فایل هایی که نیاز به مجوز انتشار دارد (در صورتی که مجوز مربوطه را دارا نمی باشد، به هیچ وجه ارسال نشود).

- عدم ارسال آن دسته از فایل ها که به صورت رایگان در دسترس است.

- عدم ارسال آن دسته از فایل ها که مربوط به اشخاص می باشد (بدون اجازه صاحب اثر  ارسال نشود).

- و به طور کلی ارسال فایل های مخرب، توهین آمیز، مغایر با شئونات اخلاقی و اسلامی، سیاسی و اطلاعات مربوط به اشخاص و دارای کپی رایت ممنوع می باشد.

در صورت داشتن هرگونه سوال در تگرام با ما در ارتباط باشید

آی دی تلگرام:  t.me/onlineposhtiban

کانال تلگرام:  t.me/clicktomanir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟